מחשבות, תובנות, השראות

טרנדים, עדכונים ודברים שמניעים אותנו – כל מה שחם בעולם הדיגיטל והטכנולוגיה, במקום אחד

בימנו, ובמיוחד "בתקופת הקורונה" אנשים ובעלי עסקים רבים מבינים שכל עסק זקוק לאתר כדי להצליח ולהיות רווחי. עבור רבים עובדה

לקראת סוף המאה הקודמת, התחילו לצוץ לא מעט יזמים עם רעיונות לפיתוחים טכנולוגיים, ועל סמך הרעיון בלבד הצליחו לגייס משקיעים.

תחום הקניות הוירטואליות הוא תחום שנמצא בעלייה בשנים האחרונות (ובתקופה האחרונה בפרט). ניתן להבחין שיותר עסקים נוטים אל עבר פיתוח

היום אנחנו חיים בעולם של שפע. כתוצאה מכך, כמעט לכל דבר יש אפליקציה. החל משליטה מרחוק על המזגן שלנו, הפעלת

בשלב הראשון חשוב להבין מהו הגוגל אנליטקס. גוגל אנליטיקס הוא שירות שגוגל מאפשרת לנו באמצעותו להבין יותר לעומק את הנתונים

מכירים את זה שאתם עוברים מחוץ למאפייה ויוצא ממנה ניחוחות של מאפים טריים? הניחוחות האלו פשוט גורמים לנו להיכנס לתוכה

1. יצירת מיקוד מתחילים קודם כל בשאלה, מה המטרה העיקרית שלנו בבניית האתר. לדוגמה: האם האתר הוא אתר למכירת בגדים,

למה בכלל צריך לבנות אתר מכירות מקצועי? 1. להיות מותג בין אם נרצה או לא הצרכים היום רגילים לקנות באינטרנט.

1. ניסיון – מכירים את הפתגם "אין חכם כבעל ניסיון"?בעולם הפיתוח על פי כמה וכמה ניסיון הוא דבר קריטי ויחסוך

כשאתם יוצאים מהבית – אתם נועלים את הדלת או שאתם משאירים אותה פתוחה לגנבים? במילים פשוטות, זה שווה ערך לחשיבות

אומנם לרוב זה נשמע כשם מפוצץ ומפחיד. יחד עם זאת, באופן כללי, זה עולם ומלואו, וכשמחליטים שרוצים לפתח איזשהו מוצר

בעולם של היום, נדיר למצוא היום אתרים שלא רספוניסיביים (מותאמים לנייד) ובכל זאת, ניתן לראות שלפיתוח של אפליקציה יש ערך

"הדבר הראשון שתצטרך להחליט לגביו הוא סוג האפליקציה: ווב או מובייל" – במידה שכבר התעניינתם בפיתוח אפליקציה (ואולי אפילו כבר

"באיזו שפה תרצה שנבנה את האתר?" – זו אחת השאלות המרכזיות שאנו מפנים אל לקוחותינו בשלב האפיון המקדים. למקרה שתהיתם,

פתיחת חנות "אופליין" חדשה מגלמת בתוכה התרגשות גדולה, אך גם דילמה לא פשוטה: היכן לפתוח את החנות? בעלי עסקים המעוניינים

"החלטתי להקים חנות אונליין משום שניהולה פשוט יותר מחנות פיסית" – זהו משפט שאנחנו שומעים לא מעט. האמנם? נאמר בזהירות

תמיד תהיתם לעצמכם איך זה מרגיש להיות בתוך נעלי המוכרים בחנויות האינטרנטיות? אנחנו ב-NPCoding מתמחים בבניית חנויות איקומרס בהתאמה אישית!

לא מעט ישראלים שהתעניינו באפשרות להקים חנות, ירדו ממנה מהר מאד. עם בירור עלויות ההקמה והתפעול, כוח האדם הנדרש והבירוקרטיה,

"לו רק הייתי עושה דברים קצת אחרת", "לו רק הייתי מקשיב לאנשי המקצוע שעבדתי איתם" – אלו דברים שאולי שמעתם

רק עד לפני כמה שנים, הנהלת בית הספר וצוות המורים, היו מתקשרים עם ההורים באמצעות חוזרים שונים. וב-2022? אין כל

את מי צריכה לעניין רמת האמינות באתר? את כל מי שברשותו אתר אינטרנט. והאם ניתן להגדיל את רמת האמינות הקיימת?

בתקופת הקורונה ניתן לראות שהרבה עסקים התחילו לצמוח ולהעביר את עצמם לעולם האיקומרס. עולם המסעדות בפרט התחיל לעלות והרבה בעלי

בעבר, כאשר רצינו לרכוש מוצר מסויים מספק מסויים היינו פונים למישהו מקבלים הצעת מחיר ובהתאם היינו סוגרים או לחילופין מחפשים

בעבר בדומה לעסקים שונים גם מרפאות שיניים היו מתבססות וצומחות בעיקר על פי עיקרון ה"פה לאוזן". בעידן של היום, עיקרון

בשלב הראשון חשוב להבין מהו הגוגל אנליטקס. גוגל אנליטיקס הוא שירות שגוגל מאפשרת לנו באמצעותו להבין יותר לעומק את הנתונים

מכירים את זה שאתם עוברים מחוץ למאפייה ויוצא ממנה ניחוחות של מאפים טריים? הניחוחות האלו פשוט גורמים לנו להיכנס לתוכה

1. יצירת מיקוד מתחילים קודם כל בשאלה, מה המטרה העיקרית שלנו בבניית האתר. לדוגמה: האם האתר הוא אתר למכירת בגדים,

למה בכלל צריך לבנות אתר מכירות מקצועי? 1. להיות מותג בין אם נרצה או לא הצרכים היום רגילים לקנות באינטרנט.

1. ניסיון – מכירים את הפתגם "אין חכם כבעל ניסיון"?בעולם הפיתוח על פי כמה וכמה ניסיון הוא דבר קריטי ויחסוך

כשאתם יוצאים מהבית – אתם נועלים את הדלת או שאתם משאירים אותה פתוחה לגנבים? במילים פשוטות, זה שווה ערך לחשיבות

אומנם לרוב זה נשמע כשם מפוצץ ומפחיד. יחד עם זאת, באופן כללי, זה עולם ומלואו, וכשמחליטים שרוצים לפתח איזשהו מוצר

אם אתם עסק גדול, סביר להניח שכבר נתקלתם במונח פיתוח אתרים והבנתם שאתם רוצים לבנות אתר גדול לעסק שלכם. אין

כשמחליטים לבנות אתר לעסק לרוב אנחנו ישר קופצים לשלב המחיר ומנסים להבין כמה הולך לעלות האתר. חשוב להבין שבעידן של

בשלב הראשוני חשוב להבין שכאשר מדובר על פיתוח אתרים, המשמעות היא שם כללי לבנייה של אתר. כאשר פיתוח אתר מורכב

בניית אתרי סחר זה טרנד שהוא פה בשביל להישאר. אומנם תקופת הקורונה נתנה לתחום הזה דחיפה חזקה קדימה אבל הוא

אנו חיים בעידן דיגיטלי בו הכל מונגש לכל אחד מאיתנו בלחיצת כפתור פשוטה על המחשב. אם אתם בעלי מקצוע, חברות

תמיד תהיתם לעצמכם איך זה מרגיש להיות בתוך נעלי המוכרים בחנויות האינטרנטיות? אנחנו ב-NPCoding מתמחים בבניית חנויות איקומרס בהתאמה אישית!

כשהאצבע שלכם מחליקה ימינה ושמאלה על מסך המגע בסמרטפון, אתם זוכים לראות מול עיניכם עשרות אפליקציות. חלקן, כך אנחנו משערים,

"לו רק הייתי עושה דברים קצת אחרת", "לו רק הייתי מקשיב לאנשי המקצוע שעבדתי איתם" – אלו דברים שאולי שמעתם

תנו לנו לנחש: בשנה, בחודש או אולי אפילו בשבוע האחרון, רכשתם מחנות מסחר אינטרנטית. אם יורשה לנו לנחש דבר נוסף,

חנות וירטואלית – מפוארת ומושקעת ככל שתהיה, צריכה דבר אחד ספציפי בכדי לממש את ייעודה ולהגיע לכמה שיותר קונים נלהבים:

בשבוע האחרון גלשתם בעשרות אם לא במאות אתרים שונים! אל כל אחד מהאתרים נכנסתם עם מוטיבציה מסוימת, כאשר בכל אחד

תשובה חד משמעית או "נוסחת קסם" לשאלה "איך למכור יותר?", ככל הנראה לא תמצאו. ומה כן? מספר דברים שעשויים להשפיע

רק עד לפני כמה שנים, הנהלת בית הספר וצוות המורים, היו מתקשרים עם ההורים באמצעות חוזרים שונים. וב-2022? אין כל

את מי צריכה לעניין רמת האמינות באתר? את כל מי שברשותו אתר אינטרנט. והאם ניתן להגדיל את רמת האמינות הקיימת?

בתקופת הקורונה ניתן לראות שהרבה עסקים התחילו לצמוח ולהעביר את עצמם לעולם האיקומרס. עולם המסעדות בפרט התחיל לעלות והרבה בעלי

בעבר, כאשר רצינו לרכוש מוצר מסויים מספק מסויים היינו פונים למישהו מקבלים הצעת מחיר ובהתאם היינו סוגרים או לחילופין מחפשים

בעבר בדומה לעסקים שונים גם מרפאות שיניים היו מתבססות וצומחות בעיקר על פי עיקרון ה"פה לאוזן". בעידן של היום, עיקרון

בימנו, ובמיוחד "בתקופת הקורונה" אנשים ובעלי עסקים רבים מבינים שכל עסק זקוק לאתר כדי להצליח ולהיות רווחי. עבור רבים עובדה

לקראת סוף המאה הקודמת, התחילו לצוץ לא מעט יזמים עם רעיונות לפיתוחים טכנולוגיים, ועל סמך הרעיון בלבד הצליחו לגייס משקיעים.

תחום הקניות הוירטואליות הוא תחום שנמצא בעלייה בשנים האחרונות (ובתקופה האחרונה בפרט). ניתן להבחין שיותר עסקים נוטים אל עבר פיתוח

היום אנחנו חיים בעולם של שפע. כתוצאה מכך, כמעט לכל דבר יש אפליקציה. החל משליטה מרחוק על המזגן שלנו, הפעלת

בשלב הראשון חשוב להבין מהו הגוגל אנליטקס. גוגל אנליטיקס הוא שירות שגוגל מאפשרת לנו באמצעותו להבין יותר לעומק את הנתונים

מכירים את זה שאתם עוברים מחוץ למאפייה ויוצא ממנה ניחוחות של מאפים טריים? הניחוחות האלו פשוט גורמים לנו להיכנס לתוכה

1. יצירת מיקוד מתחילים קודם כל בשאלה, מה המטרה העיקרית שלנו בבניית האתר. לדוגמה: האם האתר הוא אתר למכירת בגדים,

למה בכלל צריך לבנות אתר מכירות מקצועי? 1. להיות מותג בין אם נרצה או לא הצרכים היום רגילים לקנות באינטרנט.

1. ניסיון – מכירים את הפתגם "אין חכם כבעל ניסיון"?בעולם הפיתוח על פי כמה וכמה ניסיון הוא דבר קריטי ויחסוך

כשאתם יוצאים מהבית – אתם נועלים את הדלת או שאתם משאירים אותה פתוחה לגנבים? במילים פשוטות, זה שווה ערך לחשיבות

אומנם לרוב זה נשמע כשם מפוצץ ומפחיד. יחד עם זאת, באופן כללי, זה עולם ומלואו, וכשמחליטים שרוצים לפתח איזשהו מוצר

בעולם של היום, נדיר למצוא היום אתרים שלא רספוניסיביים (מותאמים לנייד) ובכל זאת, ניתן לראות שלפיתוח של אפליקציה יש ערך